2012-01-29

Malutki Jupiter

Przymierzam się do astrofoto - planetarnego na niskim poziomie budżetowym. Nie będą to super fotki, ale coś tam będzie widać może kiedyś wejdę na wyższy poziom. Więc zakupiłem kamerkę Microsoft LifeCam Cinema i zmodyfikowałem aby pasowała do wyciągu 1.25" oraz można było używać filtrów http://astronomiaamatorska.blogspot.com/2012/01/modyfikacja-lifecam-cinema-hd-pod.html
25 stycznia 2012 roku w końcu wystawiłem sprzęt po 4 miesiącach niepogody i skierowałem go na Jowisza. Nakręciłem około 15 klipów avi z czego jeden był w miarę dobry do obróbki. Seening był na poziomie 6/10 według skali Pickering-a obróbkę przeprowadziłem w darmowym programie RegiStax 6. Teleskop jakiego użyłem to Sky-Watcher BKP200/1000 trochę za mała ogniskowa więc w drodze jest do mnie barlow GSO x2.5 na początek.





Jupiter i księżyce Galileuszowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz